Bara början !

Hej! Jag heter Annsofie och blir femton år den 23 september & jag ska börja driva en hästblogg. En del av er kanske inte är alls intresserade av hästar,vad vet jag.. men däremot vet jag att det är sjuukt många häst intresserade nu för tiden! Vilket är as roligt att ridsporten lyfts upp och den kan nu, bara bli större och större. 
 
Jag kommer inte bara blogga om hästar hästar hästar.. men jag kommer skriva det mesta här på bloggen om det. Där för att jag ska få bättre koll på min planering , mina scheman osv osv.. Vi startar lite här ikväll med några inlägg, imorgon blir det tidsinställde såhär på direkten pga att jag ska iväg och göra en hemlig grejsimoj !!! Ska bli såååhäääär kul ! Blir det av kanske jag avslöjar det på bloggen på tisdag eller något .


Kommentarer
liridona

hej! det är jag liridona.
du kommentera min blogg och skrev att du ville ha en ny design ? lägg till mig på facebook så visar jag dig hur man göra dona olluri heter jag på fb <3

2012-06-18 @ 14:03:59
URL: http://liridonabastolluri.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

androy.blogg.se

Denna blogg handlar om mitt liv, hur jag planerar mina veckodagar, lägger upp min träning, om mina vänner & så mycket mer. Jag ska höja häst brudarna och rid boysen, visa bilder & allt annat smått och gott. Har ni någon fråga? Fråga på, jag svarar i din blogg!

RSS 2.0