Dag 1. ♥

MITT MÅL MED MIN BLOGG: 
 
Mitt mål med min blogg är att kunna uttrycka min känslor här , vara ärligt & skriva vad jag tycker. Kanske ha lite väl starka åsikter för min del, ska börja skriva vad jag tycker är bra. Vad jag tycker är dåligt, vad jag hatar,vad jag älskar, vad jag tycker är fel osv osv.. Kommer uttrycka mig massor på inlägg, men även (!!) kanske i något videoinlägg! Om det går fullt ut, ska jag lätt kö på det :) Vi får helt enkelt vänta och se. 
 
Det var mening från förtsta början att detta skulle bli en häst blogg, men vafan har jag att skriva om hästar när jag inte ens har en häst, drar iväg några gånger i veckan och rider privat häst och ridskoleponny, men hallå?! så ja, det sket sig. Jag ska ändra mottot på bloggen, fixa lite mera osv. Skaffa något intressant. Varför jag heter just: Androy.blogg.se ska ni få en tydligare förklaring på någon annan gång! 

något sjuuukt gammal bild, över 2 år.. hahah sweeet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

androy.blogg.se

Denna blogg handlar om mitt liv, hur jag planerar mina veckodagar, lägger upp min träning, om mina vänner & så mycket mer. Jag ska höja häst brudarna och rid boysen, visa bilder & allt annat smått och gott. Har ni någon fråga? Fråga på, jag svarar i din blogg!

RSS 2.0