Gårdagens pass!


Denna underbart fina ponny red jag igår, blev inga bilder, inga videos, men det kommer snart! Får vi hoppas :) 
Jag red honom i paddocken med ägaren som red en annan urgrymt fina häst! Jag är helt slut,och innan jag kom till deras stall var jag helt slut, haha, för i torsdags gick jag "löv lunda" men min mellanpudel, fredags sprang jag lövlunda, lördags red jag och sprang också, söndags red jag och sprang också, och idag har jag vart och ridit Lill pöken (han på bilden). Det gick ganska bra, massa övningar, ingen galopp dock! Men det är mycket bra övning , man ska sluta när det går som aldra bäst, och han bjöd verkligen i slutet. Gick i form,men var ändå ganska mycket uppe med huvudet ibland.. Annars hur fin som helst! 


Kommentarer
Friida

Sv: Den är från BikBok 199:- <3<3
Fin blogg !<3

2012-06-19 @ 18:10:36
URL: http://KramFriida.blogg.se
Friida

Sv: haha vet inte om du ser att jag sickade en komentar innan men skriver en till ifall du inte gör .
Den är från BikBok 199:- <3<3

2012-06-19 @ 18:12:12
URL: http://KramFriida.blogg.se
sara

söt häst! :)

2012-06-19 @ 22:18:39
URL: http://sarajosefin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

androy.blogg.se

Denna blogg handlar om mitt liv, hur jag planerar mina veckodagar, lägger upp min träning, om mina vänner & så mycket mer. Jag ska höja häst brudarna och rid boysen, visa bilder & allt annat smått och gott. Har ni någon fråga? Fråga på, jag svarar i din blogg!

RSS 2.0